Najczęściej zadawane pytania
---
Ogólne
Skąd pochodzi marka MONONI i jakie wartości reprezentuje?
MONONI to polska marka, która oferuje wyselekcjonowane, designerskie meble do salonu, jadalni i sypialni. Meble MONONI są zaprojektowane przez najlepszych projektantów z myślą o kobietach, które oczekują od mebli czegoś więcej. Dla nas to Ty jesteś najważniejsza. Liczy się Twoja wygoda i Twój komfort, dlatego dbamy o każdy detal w naszych meblach.
Czy MONONI ma sklepy stacjonarne? Gdzie mogę zobaczyć meble na żywo?
Tak. Nasze showroomy zlokalizowane są w Międzyborzu oraz w Ostrowie Wielkopolskim. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj. Jeśli chcesz być poinformowana o kolejnych, nowych salonach zapisz się do naszego Newslettera.
---
Produkty
Jak dostarczane są produkty MONONI?
Zamówione produkty są przez nas zabezpieczane na czas transportu, tak aby zapewnić ich maksymalną ochronę podczas dostawy. Wiemy jak ważna jest dla ciebie opcja wniesienia, dlatego dostawa wraz z usługą wniesienia jest GRATIS. Więcej informacji na temat wysyłki znajdziesz w zakładce Dostawa.
Jak zamówić bezpłatne próbki tkanin?
Wejdź na stronę Próbki tkanin i wybierz próbki tkanin próbek tkanin, które prześlemy ci niezwłocznie na Twój adres. Próbki tkanin dostarczane są bezpłatnie usługą Inspost.
Ile wynosi standardowy czas realizacji?
Produkty dostępne w naszym magazynie, oznaczone jako Dostępne od ręki, wysyłamy do 48 godzin. Standardowy czas realizacji zamówień na pozostałe meble wynosi od 2-5 tygodni (w okresie świątecznym termin może wydłużyć się o 1-2 tygodnie).
Gdzie są produkowane sofy i narożniki?
Sofy i narożniki są produkowane w Międzyborzu w Polsce.
Czy mogę zamówić mebel w innej tkaninie niż podana na stronie?
Jest taka możliwość. Jeśli chcesz wskazać inną tkaninę napisz do nas na [email protected].
Czy można zamówić mebel w wymiarach innych niż te podane na stronie?
Nie ma możliwości zmiany rozmiaru, jednak w przypadku mebli modułowych, takich jak Kolekcja Look oraz Kolekcja Luss, możesz wybrać dowolną konfigurację z poszczególnych modułów, tak aby dopasować wielkość mebla do Twoich potrzeb.
Czy mogę wybrać różne kolory poszczególnych modułów w meblach modułowych?
Tak. Możesz wybrać różne kolory i tkaniny w narożnikach i sofach modułowych.
Trudno mi zdecydować się na konkretny kolor czy tkaninę mebla. Jak możecie mi pomóc?
Wiemy jak trudno jest zdecydować się na zakup mebli przez internet, dlatego dla Twojej wygody przygotowaliśmy bezpłatne próbki tkanin. Próbki możesz zamawiać bez żadnych kosztów i zobowiązań do zakupu! Wybierz kolory i tkaniny, które Ci się podobają a my wyślemy je do Ciebie bezpłatnie. Dodatkowo, jeśli dołączysz do naszego Newslettera, wydłużysz swoje prawo zwrotu towaru aż do 100 dni. Jeśli potrzebujesz jeszcze dodatkowych informacji napisz lub zadzwoń do nas a z pewnością rozwiejemy twoje wątpliwości.
---
Zakupy online
Jakie mogę wybrać formy płatności?
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy najbardziej popularne metody płatności takie jak Blik, Przelewy24, płatności ratalne i odroczone. Szczegóły znajdziesz na stronie Płatności.
Czy mogę skorzystać z zakupów na raty?
Tak, w naszym sklepie możesz skorzystać z wygodnych rat Credit Agricole a także skorzystać z opcji oferowanych przez portal Przelewy24 - znajdziesz tam również dodatkowe opcje PayPo (płatność odroczoną) oraz dodatową ofertę sprzedaży ratalnej.
Jak mogę skorzystać z 3% rabatu na pierwsze zamówienie?
Wystarczy, że zapiszesz się do naszego Newslettera oraz potwierdzisz swój adres mailowy. W odpowiedzi otrzymasz e-mail z kodem rabatowym, który możesz użyć w koszyku.
Czy mogę zamówić opcję montażu?
Niestety, nie oferujemy usługi montażu. Niemniej jednak montaż naszych mebli jest prosty i przyjemny. Każdy nasz mebel posiada czytelną instrukcję montażu, dzięki której bez problemu poradzisz sobie z montażem. Nasze sofy i narożniki modułowe posiadają proste i wygodne zaczepy, dzięki którym połączysz poszczególne moduły, co zapewni Ci pełną stabilność mebla. Całość powinna zająć dosłownie chwilę!
Czy udzielacie gwarancji i jak długo ona trwa?
Wszystkie nasze produkty są objęte 2-letnią gwarancją. Szczegóły dotyczące reklamacji i gwarancji znajdziesz w Regulaminie sklepu.
Czy mogę zwrócić mebel?
Oczywiście! Masz do tego pełne prawo, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Jeśli przystąpisz do naszego Newslettera wydłużymy Ci prawo zwrotu aż do 100 dni! Bycie częścią naszej społeczności się opłaca! Szczegóły dotyczące reklamacji i gwarancji znajdziesz w Regulaminie sklepu.
---
Zamówienie
Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia, co powinnam zrobić?
W pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę odbiorczą ze spamem, może się czasem zdarzyć, że właśnie tam trafiło nasze potwierdzenie. Jeśli nie znajdziesz tam naszej wiadomości, napisz do nas na [email protected].
Czy po złożeniu zamówienia mogę je zmodyfikować?
Zmiany możesz wprowadzać do momentu wysyłki zamówienia, niemniej jednak może to wydłużyć czas jego realizacji. Nie masz jednak możliwości wprowadzania ich samodzielnie. Skontaktuj się z nami aby dokonać zmian.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Wystarczy, że w trakcie składania zamówienia założysz konto w naszym sklepie, gdzie będziesz mieć możliwość śledzenia status jego realizacji. W przypadku gdy złożysz zamówienie bez rejestracji, o zmianach statusu będziesz informowana drogą mailową.
Dostawa
Mam problem z dostawą, co mogę zrobić?
Każdy klient otrzymuje od nas informację kiedy zamierzamy nadać przesyłkę. Po nadaniu przesyłki, pieczę nad nią przejmuje firma kurierska. Najszybciej i najprościej skontaktować się z przewoźnikiem, posługując się przesłanym przez nas numerem listu przewozowego. Jeśli nadal będziesz mieć problemy z realizacją dostawy zadzwoń do nas lub napisz na [email protected] a wesprzemy Cię w całym procesie.
Kto dostarczy moją przesyłkę?
W większości przypadków korzystamy z usług firmy Zadbano, która realizuje dla nas usługę wniesienia i dostawy. Usługa obejmuje nie tylko samą dostawę ale i wniesienie do Twojego domu lub mieszkania. Jeśli dostawa nie powiedzie się za pierwszym razem skontaktuj się z kurierem lub z nami w celu ustalenia drugiej próby doręczenia.
Jakie są koszty dostawy?
Dostawa oraz usługa wniesienia są u nas bezpłatne!
Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?
Tak, jest taka możliwość. Prosimy jednak o kontakt telefoniczny lub mailowy przed złożeniem zamówienia w celu wyceny kosztów dostawy.
Jak długo będę czekać na przesyłkę.
Dostawa na terenie Polski trwa zwykle 2-3 dni robocze.
Skąd będę wiedzieć gdzie znajduje się moja przesyłka? Jak mogę to sprawdzić?
Po nadaniu przesyłki otrzymasz od nas maila z numerem listu przewozowego oraz link do śledzenia przesyłki. Dzięki temu będziesz mogła sprawdzać gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
---
Współpraca
Jak mogę nawiązać współpracę z MONONI jako infuencer?
Prześlij nam swoją propozycję na adres [email protected]
Czy współpracujecie z architektami i dysponujecie bryłami 3D?
Tak, bryły 3D można pobrać dla wybranych sof i narożników na karcie produktu, w zakładce Bryły 3D. Prześlij nam też swoją propozycję na adres [email protected]