- -

Bezproblemowy zwrot towaru:

Zamówiłeś produkt, który Ci nie odpowiada? Pamiętaj, że przysługuje Ci ustawowe, 14-dniowe prawo zwrotu Towaru, bez konieczności podawania przyczyny. 

Dla zarejestrowanych klientów, którzy subskrybują nasz newsletter wydłużamy termin zwrotu aż do 100 dni! Warto być częścią świata Mononi! 

Nie założyłeś konta i nie dodałeś się do naszej listy mailingowej podczas zakupu – nie martw się – możesz to zrobić nawet teraz!

Co zrobić aby zwrócić produkt?

1. Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru na adres [email protected]
Możesz skorzystać z formularza.
➡️ Pobierz formularz zwrotu.

2. Zabezpiecz i zapakuj zwracany towar, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu/oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
➡️ Zobacz jak prawidłowo zabezpieczyć przesyłkę

3. Nadaj przesyłkę na adres:

MONONI

ul. Kolejowa 67
56-513 Międzybórz
➡️ Sprawdź jak nadać przesyłkę

Jeśli chcesz abyśmy to my zorganizowali odbiór towaru - napisz do nas [email protected] lub zadzwoń: +48 530 805 805.

Chcesz skorzystać z innej opcji? Sprawdź dostępne możliwości:

Prosta wymiana produktu

1. Poinformuj nas o chęci wymiany produktu na adres [email protected]. Możesz skorzystać z formularza, gdzie podasz dane produktów, które chcesz zwrócić i które chcesz otrzymać w zamian.
➡️ Pobierz formularz zwrotu.

2. Zabezpiecz i zapakuj zwracany towar, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu/oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
➡️ Zobacz jak prawidłowo zabezpieczyć przesyłkę

3. Nadaj przesyłkę na adres:
MONONI
ul. Kolejowa 67
56-513 Międzybórz
➡️ Sprawdź jak nadać przesyłkę

4. Na Twój adres mailowy wpłynie potwierdzenie realizacji nowego zamówienia. Zapłać różnicę jeśli to konieczne. W przypadku wyboru tańszego produktu otrzymasz zwrot pieniędzy.

Szybka realizacja reklamacji / gwarancji

Jeśli po otrzymaniu zamówienia lub w trakcie użytkowania produktu zauważysz, że jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz bezpłatnie złożyć reklamację, bez konieczności wychodzenia z domu.

1. Dokonaj zgłoszenia reklamacji na adres [email protected]. Możesz skorzystać z formularza. Dołącz zdjęcia reklamowanego produktu. Możesz też dokonać zgłoszenia w salonie stacjonarnym - showroom.
➡️ Pobierz formularz reklamacji.

2. Odpowiedź otrzymasz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przesłania zgłoszenia. Na tym etapie wstrzymaj się z przesyłką reklamowanego produktu.

3. Postępuj zgodnie dalszymi z informacjami otrzymanymi drogą mailową. Pamiętaj, że koszty uznanej reklamacji są po naszej stronie.

Naprawa mebli

Twoje meble zostały uszkodzone? MONONI w miarę możliwości, zweryfikuje możliwość dokonania naprawy, abyś mógł dalej cieszyć się ich funkcjonalnością.

1. Dokonaj zgłoszenia chęci naprawy mebli na adres [email protected]. Możesz też dokonać zgłoszenia w salonie stacjonarnym - showroom.

Odpowiedź dotyczącą możliwości wykonania naprawy mebli otrzymasz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przesłania zgłoszenia.

3. Dalsze instrukcje w zakresie realizacji procesu naprawy otrzymasz drogą mailową.