Bezproblemowy zwrot towaru:
Zamówiłeś produkt, który Ci nie odpowiada? Pamiętaj, że przysługuje Ci ustawowe, 14-dniowe prawo zwrotu Towaru, bez konieczności podawania przyczyny.
Dla zarejestrowanych klientów, którzy subskrybują nasz newsletter wydłużamy termin zwrotu aż do 100 dni! Warto być częścią świata Mononi!
Nie założyłeś konta i nie dodałeś się do naszej listy mailingowej podczas zakupu – nie martw się – możesz to zrobić nawet teraz!
Co zrobić aby zwrócić produkt?
1. Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru na adres [email protected]
Możesz skorzystać z formularza.
➡️ Pobierz formularz zwrotu.
2. Zabezpiecz i zapakuj zwracany towar, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu/oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
➡️ Zobacz jak prawidłowo zabezpieczyć przesyłkę
3. Nadaj przesyłkę na adres:
MONONI
ul. Kolejowa 67
56-513 Międzybórz
➡️ Sprawdź jak nadać przesyłkę
Jeśli chcesz abyśmy to my zorganizowali odbiór towaru - napisz do nas [email protected] lub zadzwoń: +48 530 805 805.
Chcesz skorzystać z innej opcji? Sprawdź dostępne możliwości:
Prosta wymiana produktu
1. Poinformuj nas o chęci wymiany produktu na adres [email protected]. Możesz skorzystać z formularza, gdzie podasz dane produktów, które chcesz zwrócić i które chcesz otrzymać w zamian.
➡️ Pobierz formularz zwrotu.
2. Zabezpiecz i zapakuj zwracany towar, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu/oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
➡️ Zobacz jak prawidłowo zabezpieczyć przesyłkę
3. Nadaj przesyłkę na adres:
MONONI
ul. Kolejowa 67
56-513 Międzybórz
➡️ Sprawdź jak nadać przesyłkę
4. Na Twój adres mailowy wpłynie potwierdzenie realizacji nowego zamówienia. Zapłać różnicę jeśli to konieczne. W przypadku wyboru tańszego produktu otrzymasz zwrot pieniędzy.
Szybka realizacja reklamacji / gwarancji
Jeśli po otrzymaniu zamówienia lub w trakcie użytkowania produktu zauważysz, że jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz bezpłatnie złożyć reklamację, bez konieczności wychodzenia z domu.
1. Dokonaj zgłoszenia reklamacji na adres [email protected]. Możesz skorzystać z formularza. Dołącz zdjęcia reklamowanego produktu. Możesz też dokonać zgłoszenia w salonie stacjonarnym - showroom.
➡️ Pobierz formularz reklamacji.
2. Odpowiedź otrzymasz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przesłania zgłoszenia. Na tym etapie wstrzymaj się z przesyłką reklamowanego produktu.
3. Postępuj zgodnie dalszymi z informacjami otrzymanymi drogą mailową. Pamiętaj, że koszty uznanej reklamacji są po naszej stronie.
Naprawa mebli
Twoje meble zostały uszkodzone? MONONI w miarę możliwości, zweryfikuje możliwość dokonania naprawy, abyś mógł dalej cieszyć się ich funkcjonalnością.
1. Dokonaj zgłoszenia chęci naprawy mebli na adres [email protected]. Możesz też dokonać zgłoszenia w salonie stacjonarnym - showroom.
Odpowiedź dotyczącą możliwości wykonania naprawy mebli otrzymasz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przesłania zgłoszenia.
3. Dalsze instrukcje w zakresie realizacji procesu naprawy otrzymasz drogą mailową.